Herpositionering Ondernemersvereniging Ondernemers Koepelcentrum

2e startersevent Halderberge
12 maart 2018
Drive in cinema Breda Airport 2018
1 mei 2018

Herpositioneren Ondernemersvereniging OK
programmaonderdeel 2

Een initiatief om een compleet nieuw marketingconcept te ontwikkelen om leden te binden en te boeien, maar ook om opnieuw zichtbaar te worden bij bezoekers van het winkelcentrum en zodoende het economisch klimaat te versterken. Een ”nieuwe kern” vraagt ook om nieuwe energie. Het bestuur van de OK heeft er dan ook voor gekozen om de vereniging te herpositioneren en opnieuw op de kaart te zetten. Door de uitstekende inzet van en het doorpakken van het gemeentebestuur is de kern Oudenbosch nu bijna klaar met de metamorfose en dat geeft voelbaar nieuwe energie. OK ervaart bij nieuwe leden dat het borrel en bruist. Om aansluiting te vinden bij de nieuwe omgeving, de intentie van de raad om het kern-winkelgebied te behouden, te versterken en leegstand tegen te gaan is een reclame/communicatiebureau ingeschakeld om te sparren omtrent de mogelijkheden. Het bureau MeerMerk Communicatie is aangedragen en n.a.v. een pitch zijn diverse acties ontwikkeld en uitgezet. Het enthousiasme van de leden was groot en spontaan hebben zich ook weer nieuwe leden aangemeld. Door goedkeuring van de aanvraag door EKH kunnen weer nieuwe initiatieven binnen de vereniging worden uitgevoerd om de leefbaarheid en aantrekkelijkheid van het winkelcentrum te behouden.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *